Mysdag!

Igar var vi ute o at jag och alkslingen pa bomull ju. de var kanon och verkligen ett stalle jag kan rekomendera! Efter de gick vi hem till mamma och Ola och spelade massa barnspel sen jag var liten haha de var skitkul.. synd bara att Linda inte ville va med men men datan ar ju viktigare ibland hehe.

Idag har det ocksa vart en utomordentligt mysig dag., Pappa hamtade mig och jag ovninskorde som vanligt. Sen akte jag med dit och jag o min alskade syster lagade mat som blev bra saklart. efter de akte jag o Lena o kolla pa match lillebror foljde med ocksa. o sen foljde han me mej hem o kollade pa ronja. De e sa mysigt o traffa mina syskon Amelia, Elias och Linda ni ar bast!!! Och om en vecka ska vi vara barnvakt at  amelia o elias och bo dar de ska bli saaaa kul!!! Kolla har pa min syrras blogg www.amelijah.blogg.se vad gulligt hon skrivit om mig! Och visst ar de for sallan vi traffas.. men de  far vi andra pa! Alskar er alla!! Vi har sa kul ihop jag a mina syskon. man har aldrig trakigt med nagon av er!!

imorrn borjar allvaret igen med korning, jobb. far hoppas det gar bra och att jag inte kommer vara alltfor trott.

Alla mina vanner saknar er!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0