helg!

Skont, igar var vi barnvakt och gud sa trott jag blev hehe. Idag har jag precis ovningskort o de gick valdigt bar faktiskt!lite stolt over mig sjalv korde sjalvklart i trafiken o de gick ju lysande.
Forutom att nar ja skulle kora fran willys till pappa sa kom jag ju pa nar jag var framme att jag kort utan lysen.. haha men jag tankte val inte pa de.. vissa bilar har ju sa att man maste satta pa det .

Ikvall blir de sagan om ringen  o god mat. godis blir de inte!!! igar var min atardag sa hittills har jag hallt det. en vecka guud sa bra.. endast 1 atardag ar fan tortyr!! men ack sa mykt godare godiset blir nar man vantat en hel vecka!!
sa ikvall blir de gronsaker o dip.. inte fy skam de heller. Sa kommer Jonas med trevligt!!

usch idag har jag vart lattretad el vad man ska saga alltsa lattiriterad sorry ante.. nej sa faligt har de val inte vart men ni vet man kan ju ha sina dagar dar humoret tryter lite da o da.

P&K

Kommentarer
Postat av: pelin

vi ses imorron din lilla argbigga ;) hihi puss

2008-01-13 @ 11:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0