De e over nu!

Nu ar jul o nyar avklarat och det blev ingen lysande succe direkt pa nyaret.. de blev till att aka hem fran sthlm istallet for att fira ett roligt och nytt 2008 med vannerna dar.. men det kommer fler ggr vi ses och vad gor man om man ar sjuk?
Hoppas ni andra hade ett bra nyar.

Nu borjar allvaret igen korkortet narmar sig sitt slut.. eller borjan ska jag val saga.. jag ska dit imorrn o boka upp hela korskolan typ nee men jag ska ta de intensivt nu o kora garnet! maste ta de nu!!!
Ikvall ska jag traffa malin b .. de var langesen nu sen sist kanns de som sa de ska bli kul.

Som ni ser ar datan inte fixat men vafan jag kanske kan skriva sa har om de e vart att lasa battre an ingenting ju..

Puss o Kram ps ante ar den basta pojkvannen i varlden.. YEAH YEAH!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej !
Det är mitt projekt arbete (Dansshow på PALACE!)
Du får jätte gärna komma, biljetter kommer släppas tidigast 21:e Januari. Dra med dig massa polare också :) Puss!

2008-01-06 @ 19:36:24
Postat av: Anonym

hhe skrev ante det sista eller ;)

2008-01-07 @ 21:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0