2007!

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tranat sa mycket.

Höll du några av dina nyårslöften? Ja sluta roka!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?  Ja

Dog någon som stod dig nära?  Nej

Vilka länder besökte du?  Frankrike, tyskland

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? nyar

Vad är det bästa som hänt dig år 2007?  fatt varldens basta kontakt med pappsen, och ovriga som verkligen visat att de alskar mig!

Största misstaget? Nyar,Frankrike pa ett satt da jag forstorde for min van.

Har du varit sjuk eller skadat dig?  ja

Bästa köpet?  soffan

Vad spenderade du mest pengar på?  bilen och mat

Vilken var din favorittrend? klänningar med leggings

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?  vet ej, timbalands musik

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svart att saga, samma

Har du förändrats mycket? Lite kanske

Vilket plagg använde du mest? tights, klanningstoppar

Blev du kär i år?  Alltid kar!

Favoritprogram på tv?  simpsons, family guy, VARA BASTA AR!!!!

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Njae tror ja inte.

Bästa boken du läste i år? Att valja gladje.. Kay Pollack

Något du önskade dig men inte fick?  Nintendo 8 bit hehe

Årets bästa film?  vet ej

Ett uttryck du missbrukat 2007:  jag ar sa trott

Något som du irriterat dig på under året?  att jag inte fick fast tjanst forst.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?  minns inte men natt mysigt sakert

De bästa nya människorna du träffade?  Mina kollegor pa jobbet!

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?  blandad....

Vad fick dig att må bra? Ante..familjen o vanner..

Favorit månad?  Sommar

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?  Ja om jag hade matt lite battre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0