FEST!!!

Ikvall har jag fodelsedagsfest! Ska bli kanonkul.. synd bara att Mange,opus,tobbe o emelie inte kunde komma fran sthlm..De blir nasta gang!

Jag tankte bara uppdatera lite, men de e korigt kan jag saga nu.. haller pa att ta korkortet som gar framat! jobbar heltid och fyllde ar igar, hihi. Fick mykt fina presenter men bast av allt var av min alskling.. SPA och middag for 2.. mysigt! Blommor kom ocksa till mitt jobb fran min lilla romantiker!! Puss pa dig!
Pengar och ett par jattelackra silverstilettskor av pappa och sussi plus familj. Och presentkort av Lena o Jocke o Virre pa nagelsalong! Jattefint alltihopa.

Sa ikvall blir de party, tilltugg och bal! mums.. alkslingen har fixat med de hela dagen.. han e sa underbar!
Var pa Gina forut o shoppa upp mig till kvallen ocksa.. fick namligen blomma o presentkort dar av antes mormor med..sa snall!!

Ses kanske ute?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0