Sova sova sova..säng säng säng

Har ni hört den låten? Inte jag, bara hört männsikor nynna på den:)
Sovit ganska mycket idag är lite snorig still men har ingen feber(den försvann igår) skönt. Så imorn ska jag till jobbet och jag längtar för jag vill göra mina uppgifter:)Och de e risgrynsgröt på fredag vilket jag längtar till för det är såå gott tycker jag!

Ikväll är det bonde söker fru, mitt och jobbets favoritprogram nu. Tänkte skriva lite om vad jag tycker om hela programmet om allt och alla som är med där. Läs och njut.

Den absolut tråkigaste bonden hittills har ju vart Per, tycker jag. I början hängde han absolut inte med vad damerna(hönsen) sa och det var skittråkigt att se på rakt igenom. Hans tjejer var jättejobbiga, ingen var känslosam och alla skyllde bara på att han inte gav av sig själv. Som att han fick en syl i vädret? Men än så länge har jag inte fattat ett ord han sagt för jag kan inte skånska.. de är för svårt för min hjärna haha jag erkänner det!Nu tyckler jag dock att han blivit mysigare och trevligare och likaså tjejerna! Hoppas på att han väljer den blonda.. inte ÅSA.

Hanna, en härlig prick som verkar rar. Hon är ingen skönhet kanske men hennes inre skönhet eller vad man ska säga är väl det killarna fastnat för. Hon pratar som hon borde operera bort sina halsmandlar och blundar hela tiden.. färga utväxten vore också helt ok om hon gjorde.. men i de stora hela så gillar jag den bonden.. hon är jätteung och driver allt de där själv, duktigt! Jag ville hela tiden först att hon skulle välja Mattias(norrlänningen) men nu vet jag inte, johan kanske e bra med?

Bögbonden Peter, min favorit.. alltså inte han utan DOM bögarna! Skönast och roligast att titta på.. jag erkänner att jag tjutit en och en annan skvätt för deras skull:) Wille ser ut som en banan med tuttvårtorna nere vid knävecken, kinesögon och ett vackert pepsodentleende..han är snäll och härlig tycker jag men kanske lite för på som man såg att han skulle vara detta program ikväll.. så han vet jag inte längre om jag tycker. Sedan var det ju himla synd att Patrik som alltid pratade med ihopklistrade tänder åkte hem.. han grät ju alltid och var så rolig att härma haha, men hans små speedos var bara för mycket och när dom filmade typ nerifrån.. ja ni fattar..
Så nu tycker jag nog Rådjuret Peter, den mörka killen ska vinna! han verkar mest mogen och de evrkar passa ihop, så jag hoppas på dom:) De skulle verkligen passa och coolt att heta samma båda två.

Och nuu.. haha MAGNUS! Den absolut roligaste bonden att titta på, höra och härma. Hans kommentarer han lagt under hela säsongen är så jävla sjuka. Han är ful men tror han e en gåva till kinnorna, han höjer upp sig över skyarna och tror han är jesus, tar av sig shortsen när han skulle bli masserad? varför?, han gav alla en bild på sig själv och han ser ut som Robert Broberg=) haha honom har vi på jobbet haft roligast åt för vi tror att vi är så jävla bra på att härma honom=)
Jag trodde i början att han skulle välja CRISTEL TÖRNWALL men så blev de ju inte så han e nog väldigt kär i Emma! så de blir nog dom eftersom där sa han att kilorna satt på rätt ställen medans till Linn sa han att behövde banta.

Jag vet vad ni tycker nu.. att jag e nördig som kan allt och slaviskt följer bonden.. men kolla ni också så ska ni få se hur jävla kul de är haha=)

Robert Broberg
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha, vännen du är allt för rolig! Ja man tackar jag..Ewa Longoria!! haha vet inte om jag håller med att det var så likt men men..kul att nån tycker det;)Men du var ju sjuukt lik Viktoria Beckham, fast det visste du ju att jag tyckte och så är du ju lika söt som ronja! Men du varför la du inte upp en bild på dawn dawn dawn haha:D Puss på bästa! All kärlek till dig<3

2008-12-10 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0