sjuk

känns inte det minsta bra att vara det IGEN! Men vad ska jag göra liksom. Skulle ju gått till min läkare idag med vilket jag hade behövt och tyckt vart bra men de kan jag ju inte nu.Fan
Känns illa att bli sjuk igen när jag vart de några ggr innan med.  I början var jag ju sjuk "psykiskt" eller vad man ska säga, då mådde jag ju inte bra pga vissa omständigheter privat och så.. sen när man blir sjuk fysiskt och 2 ggr i rad på 2 veckor ocskå så känns det inte så kul!! Men mina brudar på jobbet är bäst och Änders förstås så de fattar ju det liksom. Känns redan bättre i halsen, är hemma imorn med så jag verkligen nu blir frisk!! Sen ska jag aldrig mer bli sjuk, LOVAR=) och hoppas jag!

ska lägga mig nu och läsa en bok tänkte jag.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anders

Hoppas verkligen du håller dig frisk sen, sååå trist att va sjuk... :-( Krya på dig!

2008-12-09 @ 17:24:56
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0