Nyår imorgon

Ja så är det, och vi bär av till sthlm för redigt partaj, ska bli kul!Känner mig inte nyårsfin men får hoppas att känslan smyger sig på imorgon iallafall...Träffade Elin Persson idag vilket inte var igår må jag säga, de var trevligt och roligt. Införskaffade nyårssmycken också, ett par örhängen och en ring 200:- gick kalaset på, dyrt för att handlat de på Gina tycker jag(snål som jag är)?
Så jag hoppas jag blir snygg imorn! Mitt ytligaste problem just nu är huruvida jag ska ha lockigt eller rakt hår.. det är ett dilemma!
Så nu har jag spraytannat mig, lagt fram klänningen som ska sys upp och fixas till och lagt fram lite packning. Nu snart ska vi hem till Antes mor för att sy och äta mat, lasagne mm!
Färgade håret igår med och solade, köpte också lösnaglar så får jag en fuldag imorn blir jag arg!

Så nu ska jag röra mig för att möta älsklingen och gå till Lena, imorn smäller det bokstavligen och det nya året infinner sig, GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: elin

Lilla du, du kan inte ha en fuldag, du är snygg hur du än gör. Lockigt hår är riktigt snyggt till fest, satsa på det! :) ha superkul imorron!! puss

2008-12-30 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0