Ny Mobil

Åå är typ kär i min nya mobil trodde aldrig jag skulle tycka om den så mycket:) Den är såå fin T650i rosa/guld. Som Cassandra fixat åt mig, tack gumman!! Med massa tillbehör till och allt.



Idag har jag först jobbat som vanligt, vilket gick bra. Började med att känna mig dålig inatt och imorse, mamma är febrig och jättesjuk och vi var ju där igår så jag får bara inte bli sjuk igen! Känner mig as snorig och ont i halsen lite men skiter i det för jag ska jobba i vilket fall, än är jag inte sjuk.. fasen det är ju julbord på frdag och de ska jag INTE missa!!!Ska bli såå kul

Så idag har jag hunnit med en hel del, var på stan förut köpte en mascara, kollade julklapp till Amelia men hittade inget:( så svårt! Och sen hämtade jag mobilen.. efter det så gick jag och Lena en långprommis vilket var jätteskönt!

Imorn ska jag till min läkare efter jobbet, skönt tycker hon är superbra! Och efter det om jag orkar så vill jag träffa Elin=)
Ann
åker till Egypten imorn fick jag reda på idag, hon och en kompis. Bara sådär, skönt för henne:)

Nu ska jag göra my love lite sällskap sen är det bingen!

Love/E

Kommentarer
Postat av: Anders

Nej, du får inte bli sjuk igen! Vem ska jag då ha o trakassera på jobbet? Vänta bara tills kladdkakan kommer... :-)

2008-12-09 @ 01:47:29
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0