Lite ledsen i ögat..

..har jag faktiskt varit idag.. allt bara kommer ibland på en gång och så tycker man synd om sig själv för en stund.Skuld och nedvärderande om mig själv kommer upp på tavlan vilket inte är kul.. men nu är jag liksom glad igen vilket är himla skönt. De försvinner inte helt men jag kan hantera allt så mycket bättre och släppa taget om allt. Jag måste sluta analysera alla tankar o känslor jag har eller har haft då skulle ja må guld!(inte så nu att jag mår pissdåligt, men de går upp o ner bara)så me andra ord känns de bra att gråten går över på en dag liksom än som förut då de kunde ta veckor..

Igår var det julbord för pedagogerna på skolan, haha vi rev av värsta sångerna på scenen med mick och dans självklart! Det var bland annat godbiten älskade ängel från bert som är min specialitet:) Några jullåtar med såklart! haha de var såå kul att vi stod kvar o tjoa i typ 2 tim(Kryddar, igentligen 15 min) så vi blev sena med maten.. men de var det värt.. sen var vi jury och jag var självklart LAILA medan linkan och Anna delade på Bagge rollen=)
Sen var jag helt uppspacead när jag kom hem men så fort jag lade mig i sängen så decka jag, vi hade ju jobbat 15tim.

En sak måste jag ju få med här i inlägget och det är from nu officiellt att Elin S ska tillbaka till Quill, vårt gamla jobb=) Helt sinnessjukt roligt! Jag kommer ju höra så mykt smaskig info om tanterna så de blir kul! Och elin är en klippa på de jobbet ska jag säga så EEEElin du kommer äga som vanligt!

Nu ska vi se Britneys liv på tv, tror de kan vara bra och intressant. Imorn är det lilljul hos mamma ska bli såå kul!

Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja vi får väl se, känns lite konstigt måste jag säga!

2008-12-07 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0