Lilljul

Jaha då är lilljulen avklarad och den vart som sagt succé som alla år! Alla vann pepparkakshustävlingen, och bra julklappar haffade jag åt mig:) En kalender som jag verkligen behövde nu för 2009.
Imorgon är det en ny vecka och nya tag. Jag har nu bestämt mig för att inte analysera precis allt jag känner tänker och gör. Jag ska heller inte behöva ha skuldkänslor och tycka synd om varenda kotte! Jag tillåter mig liksom detta själv och det känns bra, ska försöka ta ner stressen o pressen på allt med. Städa kan man göra imorn och de behöver inte gå så jävla snabbt allting!(tex)
Ja alltså jag ska i stora drag försöka släppa kraven på mig själv som susar i mig:) Finns säkert folk därute som känner igen sig.. kanske inte på samma sätt men lite iaf.

Åå det ska bli såå kul på fredag då det är julbord.. fan kanske ska supa till lite haha de var ju inte igår liksom! jag tror fan det! Dansa ska jag iaf om de så blir själv med alla pensionärer, för Anna vägrar om de är nördmusik eller gammeldans, Anders hatar bugg men lina däremot henne kan man nog fan få med haha, eller?? Hoppas de e karaoke eller nått annat pinsamt då ska jag skämma ut mig, haha som på skolans bal då de var trubadur och jag o nån mer gick fram o skulle sjunga.. jag var fuller och skulle vissa min vackra höga stämma och skulle med andra ord försöka sjunga snyggt.. men de blir inte snyggt utan jag sjunger för ljust högt o förskräckligt så de bara skär sig i högtalarna inför HELA de geer typ haha, en natt att icke förglömma!





Kommentarer
Postat av: Anders

Va!? Du supa!? Du är ju nykterist juh, glöm inte det... ;-) Haha, jag lovar att ha med mig kameran så att jag inte missar något uppträdande. Blir bra videos till bloggen sen då. :-D See ya tomorra! Peace!

2008-12-08 @ 00:56:05
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0