Julmusik

Sitter och lyssnar på julmusik för att få in den rätta stämningen:) Jag kommer lyssna ända fram till jul kan jag lova.
Jobba imorn vilket känns skönt, är helt rastlös! Plus att jag saknar kollegorna såklart:) Anders är väl tveksamt efter hans mulning haha;)
Men jag är en snäll person och kan förtälja att jag inte kommer att ge igen för det Anders gjorde mot mig! Jag är för GODHJÄRTAD för det hehe.

Var på Rytmus förut idag på lunchen och jobbade lite där, trevliga människor!Verkligen!
Ska hjälpa min syster med en grej i skolan en uppgift så att säga, klart man hjälper till.. men de var ett tag sen man satt i skolbänken men inte för att de märks;) hihi

Ikväll är det Bonde söker fru, får icke missa det! Nu är de liksom slaviskt och ingår typ i våra arbetsuppgifter kan man säga.Skitkul, hoppas de finns nått roligt att härma=)

Vad händer i helgen för er?

Merry christmas//Dolly

Kommentarer
Postat av: Anders

Jaha, så du menar att jag är ONDHJÄRTAT då, eller!? Jag som bara ville dela med mig av det goda bakverket...

2008-12-04 @ 01:29:28
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: eriik-anders

haha "dela med sig eller snåla.. en vanlig fråga får man tåla om du har en muffins vill du dela den me mig, eller tar du hela själv.. va?"

2008-12-04 @ 16:51:54
Postat av: Anders

Precis... o jag ville ju inte va snål, det var därför jag delade med mig av den till dig. Synd bara att du inte hann gapa tillräckligt stort... :-)

2008-12-04 @ 23:28:45
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0