Jag är fan bra!

Jaha nu var det ett par dagar sen jag bloggade, har inte blivit prio ett för mig. Vi var på Julfest med jobbet förra fredagen vilket var skitkul:)
Vi dansade till och med.. på borgen!Jovisst!

haft möte på jobbet med idag för att jag har vart sjuk så mykt, så nu gäller det bara att bevisa att jag inte ska vara hemma mer och att jag ställer upp och är en tjej man kan lita på. Ska också sluta stressa i onödan.. känner att jag kommer klara detta och att igentligen är de ingen stor grej, bara man ändrar på det. Så varför skulle de vara så svårt? Jag är ju ingen utvecklingsstörd person som är dum och inte kan! Nae fan heller.. här gäller att hålla käft och jobba=) hehe, nej men vinna tillbaka Linas förstroende ang att jag inte ska vara borta mer de är väl det som de grundar sig i=Tillit.
De blir nog bra, skönt att ha haft mötet också. För jag gillar Link, änderz, annapanna och maria.Och jag tror jag "brinner" för mitt jobb lika mykt/lite som de andra.. eller jag vet det, för de sa dom;)
först trodde jag att nån annan var på tal om att kliva in o ersätta mig och att de kanske var därför man tröck på det men varför skulle nån göra så? de skulle ingen av mina kollegor göra, så den tanken släppte jag omedelbart=)

Nog skrivet om jobbet.
Ikväll kommer Elin hit och vi ska se Bonden, åå ska bli kul och träffa dig vännen!
Å snart är de lov, då är det fjällen, sthlm, hotellmys, nyår, julafton.. ja mykt att bita i=)
Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: elin

var mysigt som vanligt! puss o tack för kvällsmaten :)

2008-12-17 @ 21:44:39
Postat av: Anders

Jag håller med: Du är bra! :-) Ha en bra helg!

2008-12-19 @ 15:36:14
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0