Helgens Bravader!

Åå nu är det ännu närmare jul, ska bli såå mysigt och jag har verkligen julkänslor i år.
Här kommer min helg:

I fredags så hade vi en väldigt skön dag på jobbet med mykt skratt som vanligt och en hel del kompledigt på eftermiddagen. Sen var det ganska lugnt, älsklingen och jag hyrde 2 filmer åt köttbullsmacka med röbetssallad och mös till det rejält. Skitmysigt faktiskt! I går (Lördags) så var vi först på dop för Nickes och Idas dotter Nelli. Jättefint och väldigt gott fika, hehe. Fina presenter fick dom också. Sen var det lilljul hos pappa där vi spelade julklappsspelet bland annat och åt god mat, kul att träffa mina småsyskon! Efter det så åkte Ante och jag hem för att byta om sen åkte jag till Mickis och dom tjejerna på förfest och Ante till sina polare. Vi gick sen till Otten. De var kul men de var lite folk bara. Sen kom Ante dit också och vi avsluta ottenvistelsen där med att han och jag dansa loss till house musiken haha det var skitkul att dansa så med pojkvännen liksom;)
Sen gick vi till mc donalds och köpte hem mat, för att sen slockna direkt efter vi ätit.
Idag har vi vart på stan och shoppat lite, sista julklappen och så. Hälsade även på Lena och sen nu kom mamma och Ola hit på skinkmacka. Så helgen har vart händelserik kan man säga, precis som de ska vara nu i juletider.
Köpte en spetströja idag till mig som jag ska ha på julafton, skitsnygg.

Så nu ska jag väl titta lite på televisionen och sen slagga. Är glad för helgens bravader och ser fram emot julen och nyåret!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0