Fjällen och julklappar

Hallå allihopa! Hur mår ni såhär efter julafton? Själv mår jag bra efter julaftonsstressen hehe, var på 4 ställen på en och samma dag. Men jag trivdes. Fick väldigt mycket och fina julklappar dessutom!Några klappar jag fick var pengar,klänning,kjol,tights,örhängen,halsband,morgonrock,plånböcker,strumpor,konsertbiljett+övernattning i sthlm på coldplay,armband:) Det var himla bra saker!TACK SNÄLLA!!!!

Så julen var bra som alltid med god mat. Dagen efter åkte jag Ante och viktor upp till sälen där deras pappa plus familj hyrt en stooor stuga, så nu idag kom vi hem. Skönt att landa lite och ta det lugnt, ska vara hemma nu i 2 dar sen åker vi till sthlm o myser jag längtar verkligen. Nu ligger ante o spelar fifa som han fick i julklapp, får se om jag också ska testa sen.. ååå just det i fjällen så hade grabbarna fått guitar hero, såå kul jag spela både trummor o gitarr så nu ska vi köpa det=) när vet jag inte men de fastnade vi verkligen för,skitkul!

Imorn ska jag traska ner till stan och försöka hitta en vinterjacka, kan ju finnas på rean!Nått annat ska jag inte handla.
Jag lägger upp bilder från fjällen och så lite senare.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0