Fever..

Trött, mosig, sjuk, varm...

Tråkdag! Så är det ibland. Har kollat på allt på tv tror jag och allt suger hehe. Vad har hänt med våra bästa år liksom har John Black börjat knarka? Vad är det här för en besvikelse.. oförlåtlig

Siktar på nya friska tag på torsdag, fan det måste jag och vill! På Fredag är det julbord för pedagogerna på skolan de ska bli kul:)Och på söndag är det lilljul och mamma, syrran och Ola.. ska bli kul vi ska ha pepparkakshustävling, julklappsspel och äta gott!Längtar! Nu är det inte långt kvar till jul och jag typ räknar dagarna tills dess så himla skönt, fjällen, paket, tomtar, pepparkakor.. julmusik har jag redan börjat lyssna på=) Lika bra;)

Några saker som gör julen till den mest mysiga tid på året!

  • Julklappar-Både att ge och få såklart
  • Pepparkakor-Godaste som finns och så blir man snäll med(inte för att jag behöver det men)
  • Julpynt-överallt är det pyntat och de är en så härlig stämning
  • Julmusik-älskar det!
  • Tomten-höjdpunkten när han säger sitt berömda HOHO(förstå att de finns idioter som inte tror att de finns nån tomte! men tro mig jag har sett han varje år;)
  • Lussebullar- Godast!! Fast utan russin!!
  • Luciatåg- var ett par år sedan jag verkligen såg på ett eller medverka, brukar vara tomte
  • Snö-Vackert,ger härlig känsla och så är de ju alltid kul med snöbollskrig
  • Julpussar-från sin älskade
  • Julbord- älskar det men de enda jag äter typ e köttbullar,potatis o prinskorv haha
  • Gröt- med kanel & Socker!!
  • Jullov=)
  • Klänningar- i juletider får man ha fina klänningar till fester, och nyåret som väntar
  • Kalle- klockan 15:00 är man bänkad framför nått som man aldrig sett förr
  • Glädjen- jag känner mig oftast lite gladare än vanligt och det kan vara skönt att vila tankarna på härligheter istället för allt skit jag har haft o har :)
  • Granar- fina klädda lysande barrluktande granar!

Kommentarer
Postat av: Elin

håller med om bullar utan russin!:) hoppas du blir frisk snart! puss

2008-12-02 @ 22:49:16
Postat av: Anonym

Nee Marlena är fortfarande en demon preis som sommaren 1998!

2008-12-03 @ 16:00:51
Postat av: Anders

Russin är ALDRIG fel... ;-)

2008-12-04 @ 01:30:44
URL: http://anderstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0