Ericas friss genom tiderna


Guldblondt                                                       Rödbrunt
       

Ljusbrunt


Blond långt                                                                                  Tops-blond med extensions
 

Page blond                                                Lockig page
 

Mörkbrunt                                                                                    Guldbrunt
 

Vilken färg passar jag bäst i? Jag vet och tycker absolut inte superblond och de kommer jag aldrig ha igen för de blev FÖR ljust i slutet.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du passar i både ljust och mörkt. du får väll gå på magkänslan :)

2008-12-03 @ 20:39:01
Postat av: Anders

En skönhet klär ju i allt... se bara på mig.. .:-D

2008-12-04 @ 01:27:58
URL: http://anderstankar.blogg.se/
Postat av: Elin

du är ju sjukt snygg i allt, jag gillade det kolafärgade och sen den färgo frissa du har på sista bilden. klockrent! älskade även pagen.. .:)

2008-12-05 @ 10:46:00
Postat av: Martina

Haha, eller hur. Blev nästan lite besviken när jag insåg hur lika caroline och johan var.. För jag tycker caroline är så snygg annars! :p



Jag tycker din hårfärg på sista bilden är sjukt fin!

2008-12-08 @ 09:42:01
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0