Dobidedoo

Igår träffade jag Ann och Malin på en fika! Det var jättetrevligt och efterlängtat såklart. Ante hade haft det kanon på sitt nya jobb och det var ju det man hoppats på:)
Idag ska jag till pappa på dagen och hjälpa honom med lite saker, sen träffa brudarna igen! Jag tänkte att jag skulle gå idag, inte åka bil så jag får lite träning på köpet.

Har fortf inte fått pengar från A-kassan heller. Det är ju tur att man har sambo annars vet jag inte vad jag skulle gjort. det har nu gått snart 1,5 mån och de säger bara att de kommer snart. De kan inte göra annat än att beklaga. Herregud säger jag vilka idioter de är. De bryr sig ju inte om människor och ser inte hur verkligheten ser ut! Men man är ju ganska rättslös så att säga. Det är bara att lallas med.




Mina närmsta tjejer!


Kommentarer
Postat av: Pelin

asså seriöst du måste sluta lägga upp så asfula bilder på mig! ser fan ut som jag vet inte vad... uack...

2008-08-12 @ 21:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0