Nytt jobb!

Nu har jag fått jobb, jag ansvarar för salladen och hjälper till med disk på restaurang storseglet, skolan Larssons i storköket om någon hört talas om den=) Jag trivs men denna vecka har vart helvetisk. Jag har jobbat över typ varje dag och är helt ny och alla andra är nya på sina stationer med så de e typ kaos, men vi löser det=)
Känns bra att ha ett jobb iaf. Det jag helst vill göra får vänta tills något sånt dyker upp såklart men de här är kanon än så länge i think.

Ikväll ska vi på stan och kolla augustifesten lite ska bli kul och göra nått. Jobbet är i huvvet hela tiden såklart för jag e lite nervös för måndag då jag ska försöka hinna klart sallad till 3 skolor plus andra rutiner städat och klart till kl 10:00.. men jag ska fixa det!
Vet att jag är usel på att uppdatera men har vart lite seg=)

Puss


Kommentarer
Postat av: Martina

Vad glad jag blir! Det var väldigt snällt sagt! :) Du är väldigt söt själv! Min design är inte min egen förtjänst utan min kompis Ida, som är jätte duktig! Grattis till ett nytt jobb förresten! :)

2008-08-28 @ 17:19:55
URL: http://martinaengwall.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0