Michael Buble

Hola alla stekare!

 
hehe nu har jag solat så jag storknar. Kom hem igår från Flen(Manges land) Emilie och han ringde och frågade om vi ville spendera deras lediga dag med dom på landet och sova där, självklart ville vi det! Och jag hade såå kul. De andra med hoppas jag=)
Sen åkte Emilie på turné och var tvungen att åka tidigt, men Mange följde med oss hem och åt glass på halvars mums.!
Så imorn måste ni se sommarkrysset för då sjunger Caracola (som Emilie alltså är med i).


Så idag har jag och Anna vart först i Sörsjön och stekt men de var sjuukt mykt bin och getingar de satte sig liksom i ansiktet! usch och sådana dära trollsländor fyy!
Efter det så åkte vi till badhuset istället. Bättre men mykt folk. Skönt väder så man måste ju passa på eftersom de ska bli sämre med.

Michael Buble är min nya favvo!!! Han e såå skön och bra! Trodde aldrig jag skulle gilla sådan musik när jag var yngre hehe men nu är de så bra.. Jag gillar till o med vissa sinatra låtar och Dean martin med faktiskt=)
Så de e iaf Antes och min nya favorit, tack mange för upptäckten=)


Så imorn åker mamma och dom till Montenegro gud så härligt för dom! Är inte det minsta avundsjuk;P
Snällt att vi får låna bilen då våran ska säljas!
Nån som e intresserad?
Saab 93 aero.Silverfärgad. Ska lägga ut en bild tänkte jag men de fungerade ej.


Får se vad som händer ikväll, slappa och godis tror jag!! Imorn fyller Antes bror William år så då är de kalas också.Trevligt!

Gott folk, lyssna nu på buble om ni inte gjort det och främst låten Everything

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0