Jobb?

Jag söker jag letar jag gör inte allt men mykt för att få ett bra jobb.. men de e svårt att hitta något bra och något överhuvudtaget. men men det löser sig ju för jag har nog inte svårare än andra att få jobb och för att tänka positivt så är det ju inte så länge jag vart utan som vissa kan vara. Så till hösten bör de komma fler chanser att söka.

Haft städdag idag, känns jättebra=) har möblerat om också i vardagsrummet och köket med faktiskt.. det vart mykt mysigare och bättre!!Så ikväll blir de att kolla på tv och ta det lugnt(efter maten). Ante lagar köttfärssoppa mums! med potatis i, hoppas det är gott.. de tror jag säkert.
Nästa vecka ska jag röra på mig lite hade jag tänkt, jag måste träna på nått sätt.. promenader får duga tills dansen börjar i sept. Det ska bli skoj! Nu e Svedling hemma så hoppas jag hinner träffa henne nått innan hon åker.. Imorrn är det lugnt inget planerat direkt. Men lördag är det bröllop vilket ska bli såå kul! Utgång efter det.. inte ut till otten eller palace men nått mer sittbart ställe=)

Nu har jag ont i huvudet, jag tar aldrig panodil eller nått sånt så jag får väl skylla mig själv. jag tror väl inte att de ska hjälpa. jag har ändå så lite så de går väl över.
Néhe ännu ett meningslöst inlägg, snälla kan nån skriva vad man vill läsa? de kanske är intressant att läsa om mig o mitt faboulos liv=) hihi.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0