Bröllopp

Hejsan allihopa!
Denna helg har min mobil icke varit till hands för er som ringt, jag har sett det och smsat er de jag hunnit. Jag har nämligen vart på bröllopp. I lördags morse till lördags natt typ. Brölloppet slutade vid ja ca 18:30 och efter det åt vi middag på Asti(en restaurang vid Deli) Jättegod pizza. det var en italensk restaurang alltså.

Nu gick min älskling utanför dörren, han börjar på sitt nya jobb idag och Elin med=) Hoppas han trivs det tror jag verkligen. Så nu idag ska jag träffa Ann och malin och Sandra ikväll=) ska bli superkul ..Längtar efter det!
På dagen ska jag laga mat iallafall, tacos! Sen vid 18 ska jag till pappa  innan jag träffar brudarna. Kanske ska träffa Anna c ett tag på dagen med.

Ska lägga upp lite bröllopps bilder också hade jag tänkt men det kommer=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0