Workout

Har precis tränat på Worldclass. Började med att gå på band i 15min sedan gick jag ett Coorepass vilket jag älskar(Rygg&mage) efter det så mötte svärmor upp mig för att gå en timmes powerwalk längs promenaderna. Så nu har jag varit duktig. Man känner i kroppen direkt när man börjar träna att de är härligt.Det får inte bli ett stressmoment bara vilket är så lätt."Måste hinna till de passet" eller "Fan att jag åt en pizza nu när jag vart duktig med träningen", det får alltså inte bli till ett tvång och så strikt att man tröttnar.

Idag har jag beställt lite från H&M också. Det blev mestadels tights, leggins och benvärmare. Men också 2-3 tröjor och en mascara. Det är alltid roligt att beställa tycker jag men 9 av 10 saker fanns ju ej i lager så jag hittade andra utvägar. Exempelvis barnavdelningen(tights alltså). De fanns hemma iallafall.=)

Nu ska jag duscha sedan krypa ner och läsa lite Mia Törnblom "självkänsla nu" någon mer än jag som både läst hennes bok men också såg Nyberg& Törnblom igår på tv3? Hur underbart som helst!

Gonatt med er allesammans!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Kopiera din stillmall och maila den till mig. Behöver URL-adressen till din header också, så ska jag hjälpa dig:)

2007-09-07 @ 23:43:47
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0