Till min Älskling!

Du är det vackraste som finns och en underbar person och pojkvän framförallt.
Jag skulle aldrig vara hel om du försvann eller inte fanns hos mig.
Du gör vardagen lättare, härligare och roligare.
Dina vackra ögon kan få mig att smälta.
Din humor är sjuk och det finns ingen annan som kan få mig att skratta så glatt som du.
Du är så snygg och charmig att jag kan rysa till bara jag tänker på dig.
När någon säger Ante så blir jag glad.
Din personlighet är mjuk och god, du skulle aldrig vilja någon nått illa.
Du bryr dig om mig mycket och jag uppskattar din omtanke.
Dina kramar är fantastiska.
Dina kyssar likaså.
Du har världens finaste stil och är modemedveten som få killar.
Dina ord värmer alltid när jag är nere men likaså när jag är glad.
Du är den mest förstående människan på denna jord och även om du inte riktigt känner samma lidande så försöker du förstå och lyssnar alltid när man behöver prata.
För mig är du helt sanslöst bäst på allt som kärlek och vänskap till exempel.
Ett större hjärta än ditt Ante finns inte.
Inte en tryggare famn heller.
Det finns ingen som kan älska någon så mycket som jag älskar dig.
För mig är du allt ,mitt hjärta mina tankar min älskling.
Jag vill och önskar att vi kommer leva livet ut tillsammans.
Du är den snällaste och finaste människan i världen.

Det är du som givit mitt liv en så fantastisk mening. Och det är du som fått mitt hjärta att slå så hårt att man kan tro att det hoppar ut. Det är dig jag älskar så djupt att det nästan gör ont.

Tack för att du är min och att du har valt att leva med mig.

/Din Älskling

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Maila bilden du:)

2007-09-29 @ 23:59:15
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: jess

aaah i fredags var syrran och jag ute en sväng, sen lördags sthlm :)
själ då ? puss

2007-09-30 @ 21:25:09
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: Julia

fint skrivet :) han blev nog glad ;p

2007-10-01 @ 13:24:51
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0