Söndag

Vilken härlig dag... vaknade imorse skapligt och Ola kom hit för att vi skulle övninsköra vilket vi gjorde i ca 2 tim. Det gick bra körde landsväg (90 och 70) men jag håller fortfarande ögonen för nära själva bilen, inte bra.
Det känns lovande nu iallafall med körkortet för jag lär mig hela tiden.

Igår träffade jag Ann och Sandra vilket var väldigt roligt.. har saknat er massor! Trist bara att man inte kan vara med ikväll bara, när de för en gångs skull är hemma och alla typ flyttat annars så vill man ju ses dom få dagarna som är.. men men sånt är livet.
Ni vet att jag älskar er alla mina vänner och saknar er.

Men nu något fantastiskt.. Ante och jag firar 6 år imorgon 24/9 =) Han är mitt allt. Gå in på www.family.se och sök Norrköping!

Malin B jag tänker på dig och önskar och hoppas att allt blir till de bättre du är en fantastisk person!Puss O Kram


Kommentarer
Postat av: pontiacs tjej

grattis till turturdivorna.. eller, DUVORNA menar jag ;)) pussss

2007-09-23 @ 17:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0