Segdag

Idag är jag ännu segare än jag var igår, vilket jag då inte trodde jag skulle kunna bli.Igårkväll var jag sen hos pappa och hjälpte honom att sätta ihop hans nyinköpta soffa jättefin med divan. Det gick sådär.. men efter 2 timmar när bara men knappt pappas tålamod fanns kvar så gick de. Och vi såg matchen såklart. Mysigt!

Idag har Ante och jag gått ut och gått först en promenad sen hem till min mamma för att fika. Efter de så gick vi hem åt lunch och sedan begav oss till Antes pappas land för att hämta en varmluftspistol till Antes hockeyklubba, men vi hittade ingen. Och nu har vi handlat sen ska vi till Lena & Jocke för att fika(igen)

Skulle tränat idag igen men jag MÅSTE vila för mina ben är sjukt stela och värken är hemsk. Så imorgon får de bli av istället. Bodypump.

                                                                      

Kommentarer
Postat av: Julia

svar: tack, det är ju inte fy skam att lika henne :D jo jag har hört det förr men själv ser jag verkligen ingen likhet överhuvudtaget :s soft dag du verkar ha haft :)

2007-09-10 @ 00:53:18
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0