Saknar er!

Detta inlägg vill jag bara ägna er jag saknar väldigt mycket för tillfället i mitt liv, ni som är mig nära men ändå långt bort till exempel men även systrar och bror.

Ja & Anna
Saknar dig Ann så jag dör! Usch det är inte roligt att du är så långt borta när du annars är mig så nära.Kärlek

Me & Mal
Saknar dig Malin, din humor(sjuka) och ditt skratt KOM HEM NU!Kärlek

Sis
Systeryster, saknar dig också fast du nära. Vi ses alltför sällan hoppas du vet hur mycket jag älskar dig! Puss

Elias
Min lilla söta bror, så sällan vi ses men ändå är så nära varandra:) du är världens bästa lillebror. Älskar dig!

Amelia
Min andra söta syster som snart är ganska så stor också:) Alltid snäll och go och Jättesöt med såklart. Älskar dig!





Kommentarer
Postat av: Julia

så pass, vart är du nånstans då, har du klarat teorin elr nå? usch jag är så trött på allt det där, ba ge mej körkort nu det räcker lixom xD söta syskon du har!

2007-09-10 @ 22:47:53
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0