REHAB

Idag har jag träffat Elin, först var jag hemma hos henne och sedan gick vi till Lindahls och fikade, Tack Elin;) Efter det så gick vi vidaer hem till mig för att käka middag som Älsklingen lagat mumsigt värre. Sedan gick vi på REHAB och hade vattengymnastik hihi. Jättekul men toaletten luktade as fy alltså med orena toaletter skabb!!
Så får vi se imorgon om man har någon träningsverk.

Så nu sitter jag här och luktar klor och ser ut som ett russin, ska snart duscha men funderar på att baka något gott.Är såå sugen men jag vill ju inte vänta i en timma tills det är klart! Imorgon är det jobb igen men inte riktigt som vanligt utan vi ska ha telecoaching teoretiskt hela dagen, innebär att vi kommer få träsmak då vi sitter i ett konferensrum 8 tim:S

Få se om de blir något övningskörande i veckan nu då, de måste hinnas med alltså. Så får vi se om jag får svar i veckan från något av de ställen jag nu sökt till.. nervöst!

Nu ska jag äta nått(sötsugen som vanligt) får se vad jag kokar ihop.

Ha en skön söndag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0