Redan helg!

Skönt med helg redan, som jag har längtat och nu är den här igen.
Fick skorna idag från ellos som passade som smäck bra va? 195:- st bara. Känns så roligt måste jag bara säga att jag & Cassandra hörs nu igen mer och mer och att vi ska försöka ses nu mer och mer också. All kärlek till dig hjärtat!

Dagens Outfit;
Outfit

*Jeans stjorta H&M
*Svarta tights H&M
*Beiga Pumps Loppis


Ska ju klippa mig som jag skrivit så småningom här.. är lite nervig för jag gillar allt jag kan göra med mitt rufs som så här till exempel.
men de kan jag säkert fast jag klipper mig de e ju såå risigt nu som ni ser.
hårhårHår

Här följer skorna jag idag fick hem också


Ikväll ska jag träffa Malin B vilket ska bli jättekul, de blir en fika någonstans.

TJING

Kommentarer
Postat av: Jasmina

Gå in på min blogg, www.jasminas.fashionblogg.se Jag har lagt ut en tävling där, som Just DU kan vinna hoss mig
Priset är ett hemligt paket! Och tävlingsuppgiften är; dela med dig av ditt dagliga "hålla sig fräsh tips" Läs mer där!, BTW ÄR DU JÄVLIGT LIK NATASCHA :)

2007-09-15 @ 21:46:26
URL: http://www.jasminas.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0