Övning ger färdighet



Har tränat så mycket nu att jag inte hunnit blogga! Känns ont men skönt på samma gång:) de bara värker för tillfället i benen då jag precis kommit hem från en timmes pass Bodypump. Jag gillar det ganska mycket nu när man börjar komma in i de så blir de roligare och på det imorgon igen ska jag.

har beställt ett par skor och en plattång från Ellos igår (lägger ut bilder så fort jag får de) Måste ha en plattång nu eftersom jag ska klippa mig nästa månad.. åå e lite rädd för hur de ska bli men tror de blir snyggt! jag ska göra en längre page.. vi får se

Övningskörde igår.. körde hem på kungsgatan(framsteg) o krypkörningen kunde väl gått lite bättre kasnek men de var kanonkul. Nu ska ja öva öva öva (övning ger färdighet) med mamma o pappa så länge då Ola inte kan. Perfekt.

Nästa lördag fyller min farmor 80år och då ska pappa och jag sjunga 1 varsin låt för henne och spela gitarr. huu ja e så nervös redan eftersom jag absolut  hatar att sjunga "bra" inför andra.. men jag måste lära mig det! så de blir kul får se om jag skippar gitarren och pappa kör den åt min låt med så slipper jag vara rädd att jag ska göra bort mig på den också:)

Ja´ha nu ska jag duscha bort träningssvetten och sedan planera min dag!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Nu har du mail:)

2007-09-08 @ 12:40:11
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: vicky

tja tja=) ja ja tänkte gå på måndag o se hur det är i alla fall. vi kanske syns där? puss

2007-09-08 @ 13:42:32
Postat av: Cecilia

Det är hur lungt som helst. Bara att höra av dig om det är något du vill ändra på. Jag har ju kvar din stilmall på mailen. Kram

2007-09-08 @ 14:53:31
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0