Outfits.

Nya och gamla outfits, jag vill gärna att ni lägger kommentarer om vad ni tycker .

image137

*Jacka, skinnimitation från Sthlm( gammal)
*Grå tunika/klänning Gina tricot
*Svarta Tights Gina tricot gamla
*Vita nätta tygskor från Frankrike
*Louis Vuitton väska (ny för mig, gammal i butik) Blocket





image169

*Vitt linne H&M gammalt
* Leggings H&M
*Brun kofta omlott, Cubus Rean
* Pumps beiga Loppis
*Väska Gucci Blocket




image142

*Svart tublinne från MQ(favorit)
*Svarta leggings H&M
*Klocka Seiko herrmodell(Antes gamla, älskar den)




image212

*Röd tunika Gina tricot
* Guld svart bikini
* Antes klocka( by the way så ser jag wierd ut här)



image213

* (Mörkt hår med blonda slingor i) Svarta tublinnet från MQ
*Leopard leggings VILA
* Svarta Pumps Skopunkten
* Halsband Dior


image214

*( haha var tvungen att ta med denna bild)röd vitt linne Gina tricot
*Vit bolero med knyte gammal
*Grå gympabyxor HM
* smink till förbannelse( det här kortet togs efter SM i discodans som jag medverkat i och har bara bytt om till träningskläder från tävlingskläder=)


image215

*Svart top med rynkad ärm Gina tricot
*Byxor cheap Monday
*vita nätta skor Frankrike
*väska DKNY( som blev stulen=()

image216

* Huvtröja grå med mönster och djur på BIKBOK
*Grårutiga skjorts HM barn
*Solglasögon HM

image217

*Svart top Gina tricot
*Skjorts svartrutiga HM barn
*Vita leggings HM barn
*Pumps Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Bella

Heej gumman. såg dig på modebloggen på expressen! faaan va coolt :D älskar din klädstil! Vi ses imorn. Pusspuss

2007-09-21 @ 19:42:54
Postat av: kicki

du klär dig skitsnygg :) och helt underbart söt ät du ! hur fan lyckas du med att få sån volym i håret ?! mitt hår är skittrist. need help. :P

2007-10-13 @ 22:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0