Nu är det klippt!

image219



Såhär fin blev jag i håret idag=) Supernöjd verkligen och fräscht känns det för en gångs skull, var ju så himla slitet att de nästan var pinsamt att visa upp för frisören. Jättekul med ny frisyr då jag alltid bara har lång stripigt typ.

Nu har jag precis ätit efter träningen ,tränade core och bodypump så gick jag band i 40 min också.
Så nu när jag kom hem så hade Ante lagat en jättegod typ thaigryta med hela champonjoner i , träd(broccoli), majs , kött mm och dinkel till det mums! Och jag har såå ont i min mage och tror det är stress börjar nämligen 7 imorgon bitti och jobbar till fem... huu.. men pengar e det ju.

Övningskörde förut efter klippningen med pappa.. Det gick SKITDÅLIGT. jag hade ju aldrig(bara för längesen) åkt i den bilen och den e helt annorlunda att köra, jag bara hoppade mig fram typ. FÖRLÅT pappa om jag lät irriterad men jag får bara prestationsångest när jag vill visa pappsen hur "bra " jag blivit.. eller inte=) Tack snälla för maten också förut du är BÄST!Och världens absolut bästa pappa det är så sant! Världens tålamod med barn att det är läskigt! haha.

Imorgon är det redan torsdag alltså det är sinnessjukt hur fort veckan gått, det var ju söndag igår! Eller? I dag har det ringt hur mycket som helst på jobbet också tycker det är kul men lite stressigt e klart. Många är borta på besök hos posten i västerås.

Nehe nu ska jag nog ta och hoppa?in i duschen, luktar inte mumma direkt efter 2,5 tim träning ,blä.=)
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman!
såg att du kollat in min blogg måste ju kolla in din me:P
Shit va snygg du blev i kort! nu har vi samma frisyr...hihi Hoppas att du trivs för de gör ja.
puss

2007-09-27 @ 14:52:50
URL: http://martinaback.blogg.se
Postat av: Anonym

det känns skönt när man har tagit steget, jag vet ;) :p snyggt

2007-09-29 @ 18:54:08
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: jess

ditt hår blev ju hur snyggt som helst :) super fräsht.. du passar jätte bra i det :) du har någ längre för klippte av mitt slitna i måndags..
hoppas du trivs för det var verkligen fint PussPusss

2007-09-30 @ 19:55:00
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0