Ni är underbara

Igår var det en jättetrevlig impulsiv kväll. Cassandra frågade mig om jag ville fira med henne då hon köpt sin bostadsrätt. Och det ville jag då självfallet, det blev mousserande och cider där hemma(jättetrevligt tack!) sedan blev det estetkväll på Hugos hihi. Vi dansade och hade oss och det var helkul. Senare kom hennes pojkvän Daniel och Alexander en kollega till mig och kompis till cassandra, prata lite med dom, sen dansade hon och jag vidare tills hemgång. Jättetrevlig kväll.
153305-228Jag & Cassandra

Men som vanligt mådde jag jätteilla när jag kom hem och lade mig trots att jag inte var onykter eller druckit något alls, börjar starkt tro att jag ej tål alkohol:S

Och så nu idag har vi tagit det lugnt älsklingen och jag på dagen, sedan åkte vi till mamma och Ola för att senare gå ner en svänga på kulturnatten. Vi gick till knäppingsborg där jag tidigare inte varit faktiskt hur mysigt som helst! Sen mötte vi Ann och Sandra för en fika på Fräcka och efter det tapas och dricka på Durkslaget! Härlig helg hittils=)

Imorse var jag och tränade på WC (Worldclass)som vanligt men denna dag skulle de ju vara öppet hus.. hm inget special alls, tyckte inte jag iaf..Är såå skönt att träna ,men jag är så jä*la trött på hysterin om utseende och att man ska vara en pinne! Och alla hänger bara på.. usch vi alla är vackra som vi är eller bra på något, man MÅSTE inte vara pinnsmal eller bara tänka i dom banorna för att man tror att man inte är värd nått annars. Alla är underbara som dom är. NI är underbara. Och samma sak åt andra hållet, folk som är eller känner sig för smala och inte kan gå upp.. ni är också vackra naturligt. alla ska se ut som vi gör, de e liksom meningen. Att älska sig själv är kanske de mest svåra idagens samhälle. Men genom att först kunna älska sig själv ,kan du också älska andra...

Nu är de sovdags och ha en bra lördagskväll och tänk på det NI är UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Absolut kan jag hjälpa dig med det. Vill du att det ska stå något mer än ericas blogg. Vill du ha någon bild i headern. Maila mig isof. Är det något annat du vill ha hjälp med så släng in det med i mailet isof. Kram

2007-09-29 @ 23:33:40
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Hallå där :) Så trevligt att få nått nytt att läsa :D Jag kommer ju sakna er med, i fredags höll jag på att bli tokig. Så om jag inte får nått jobb kommer jag och hälsar på er! :D Hoppas jobbet går bra i morrn, hörde att det skulle va lite med folk.. PussPuss

2007-09-30 @ 18:31:13
URL: http://mysunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0