Linda Bengtsing the Star!

Imorse var vi på Alltransportdagarna, lite för sent dock för vi skulle ju sett Linda Bengtsing. Och inte för att jag är ett fan utan för att de var gratis och kul grej:)
Men vi kom som sagt för sent och voi gick in bakvägen och där hoppar hon ut ur en bil o ska hålla upp en bom.. då går hon typ in i mig istället och säger "Oj hej" och jag mes som jag är piper ut ett "hej" tillbaka och skäms typ. Som att hon var världens Stjärna haha.

Nu ska jag sova eller nee vi ska spela kort faktiskt!

Kommentarer
Postat av: ingen du vet!

fan va snygg du är!! puss puss
love u

2007-09-02 @ 11:09:21
Postat av: elin

jooo rö erkänn du är hennes största fan!! hihi ;)

2007-09-03 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0