Inte nu igen!




När jag äntligen haft de ok i huvudet ett tag så kommer det sakta tillbaka.. lite oro lite osäkerhet.. eller mycket. Hoppas de går över för jag orkar inte med det helt enkelt(Älskar dig Ante förresten) all skuld o skam överallt som jag inte bör ha för någonting och som ingen annan människa heller känner över dessa saker jag har! Det är sanslöst!

Jag MÅSTE lära mig att affirmera om att vissa saker är ok och att jag inte ska känna skuld för precis ALLT(nästan)
Ajja de får gå.

Över till vad jag gjort idag annars.. tränat 2 pass på worldclass (Funk & Core) med min söta Cassandra! Hoppas jag NÅGON gång får se några resultat bara.. annars är de ju ioförsig bra för min kropps insida om de inte visar sig på utsidan villsäga.Sedan övningskörde jag LITE med mor.. gick ok.. sedan åt vi på napoli mums..

Nu är hjärtat o tränar o kommer hem sent usch.. hoppas de går bra för honom iallafall:)KÄRLEK

Kärlek till er alla

Ante du är de finaste i världen och du VET hur mycket jag älskar dig hoppas jag.Puss på dig min plutt.

Kommentarer
Postat av: Julia

jo jag vet, för mkt på en gång lixom! jag har bara uppkörning kvar nu iaf :) men halkan behöver du inte oroa dej för den är det praktiskt taget omöjligt att kugga på iaf. rätt kul var det till och med :D

2007-09-12 @ 22:10:24
URL: http://littlemisstrouble.blogg.se
Postat av: jessica

jag tycker du passar jätte bra i ditt långa hår och dne färgen du har, det grymt fint :) så gör för gud skull inget med ditt hår, jag torr dukommer ångra dig om duklipper av ditt hår :)pussss

2007-09-13 @ 16:56:36
URL: http://jessiettparskor.blogg.se
Postat av: jessica

men du kommer säkert att passa ikort också:)

2007-09-13 @ 16:58:16
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0