Förra helgens bravader!

Hallå igen, har inte blivit mycket bloggande nu på ett par dagar beroende på att jag försöker kombinera träning, övningskörning och jobb. I lördags var det kalas för min farmor som fyllde 80år det kan man verkligen inte se på henne världens piggaste farmor, lovar! Innan partajet så var jag hemma hos far min där mina söta syskon också befann sig. Riktiga linslusar är vi allihopa som ni nedan kan se.

Min outfit till kalaset blev simpel:

Min outfit


*Röd tunika Gina tricot
*svarta ´tights(som vanligt)
*svarta pumps loppis

Och lite pics från kalas och innan:

KalasKusin & KusinbarnJag o pappaKalasAmelia & JagBror & JagPappa & JagJag o syster





En jättetrevlig dag faktiskt. Jag måste ju såklart nämna hur det gick att sjunga inför alla människor för både mig och pappa... det gick okej för min del var helt darrig på rösten typ och hjärtat slog i hundra.. men pappa var kanonduktig och låten var jättebra!

För att avsluta detta inlägg vill jag lägga upp en go bild nedanför.. gillar den=) snart ska jag träna. Trevlig kväll.

image211

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0