WORK

Förstår mig inte på facebook riktigt, är medlem nu men förstår inte varför eller hur jag gör? Har hittat världens snyggaste skor som jag bara måste ha. Från Vagabond men de kostar 1200:- och ser exakt ut som Marc by Marc jacobs med rågummisula och snörning.Skitfräna men aldrig att jag metalar de för ett par skor, faktiskt. Inte nu iallafall när man inte har en krona till övers:S

Hoppas hoppas att någon från de jobb jag nu sökt hör av sig. Känns som att de e ganska hopplöst fall det där med att söka jobb så tack och lov att jag har ett iallafall=)

Har börjat på min målsättning nu som kommer att ta ett tag att både skriva och genomföra framförallt men vill man så kan man. Känns som att jag måste ta tag i detta nu med allt så att problemen inte blir större.

Jag älskar dig hjärtat massvis och hoppas att du förstår det.



image191


Vill ha helg redan som vanligt ska träna massor i veckan nu för jag tycker det är himla kul. Skulle vilja undervisa i discodans också för mina kollegor är sugna på det, så de skulle vara jätte kul men lokal måste vi ju såklart hitta till ett rimligt pris! vet ni nån så hojta.

Nu ska jag börja spara, vill ju åka någonstans nästa sommar känner jag men vart vet jag inte.
Snart är det TV tajm för min del och det ska bli såå skönt att bara slappa.. imorn är de jobb..

Kommentarer
Postat av: Elin Pelin

miss u!!

2007-10-08 @ 20:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0