Sjuk

Idag är jag sjuk, hostar, tjock i halsen, snorig och ont i huvet det är alltså bara febern som fattas.. och jag som skulle jobbat från 7-18 idag och fått ihop lite timmar.. nejdå..

Snart kommer Ante hem de e ju så himla trist att vara hemma själv också se på Oprah, våra bästa år typ.
Har inte hört nått från pappa heller men jag tror han jobbar massor den här veckan har jag för mig. Saknar honom och syskonen såklart.

Nehe de blev ett kort inlägg bara för att.. träningen blir inte av alls denna veckan iaf för det är inte värt det.

Sjukkram

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fasiken vad tråkigt att du är Sjuk Erica! Jag som var och jobbade idag. :/ . Krya på dig :)

2007-10-24 @ 00:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0