Sick and tyred..

Idag är jag sjuk. Vaknade inatt av att jag först drömde en mardröm som sedan följdes av att jag mådde illa resten av natten.Imorse mådde jag lika illa och bestämde mig då för att vara hemma från jobbet. Jag sov och sov sedan istället till 11:00 och gick sedan upp. Jag har vart hos läkaren idag vid 15:00 för jag har inte vart där på 3 veckor så jag ville inte avboka bara för att jag var sjuk utan jag pallrade mig dit ändå.

Var hos pappa en snabbis igår och sa hej, kul att träffa på Amelia och Elias med,saknar dom jämt! Älskar er!Och pappa saknar jag också mycket för det var längesen nu sist som vi sågs och umgicks.. vilket betyder hur mycket som helst för mig.

Ska åka till mamma och hälsa på nu för hon är också sjuk fast värre.. hon är sängliggande. så jag ska dit medans Ante tränar.

Ringde dig Ann nu också men det låter konstig signal och en röst som säger.. numret kan inte kopplas fram..miss u.
image235

dessa läckerbitar är såå grymt snygga, de finns ett par ännu snyggare med snörning. Älskar rågummisulan. Från Vagabond och blir dina för ca 1100:- Ge mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0