Oj...

...vad längesen jag skrev, har haft fullt med jobb och träning... kommer hem så sena kvällar och eftersom jag jobbar på kontor hela dagarna så känns det lite jobbigt att sedan på sin fria tid sitta vid en dator. I helgen nu har det inte hänt för mycket. Igår var vi på landet på dagen sedan var vi bara hemma hela kvällen. Fredagen var också lugn, följde med Sandra hem efter jobbet på en kopp te och byte av kläder:) Sedan var ju kvällen planerad som så att jagh skulle träffa min söta Cassandra, men på väg ner från Sandra hoppar in i bilen och vips så känner jag mig hur sjuk som helst... Så jag fick åka hem och blev sängliggande hela kvällen ensam.. kul? Nej inte direkt..

Så nu ska jag träffa MalinB på en fika och det ska bli riktigt kul, var så längesen sist nu igen och det är alltid lika roligt att träffa henne! Och imorgon är de jobbvecka igen huu.. veckorna susar förbi med världens fart så de går så fort till nästa helg.

Och sist vill jag bara hälsa GRATTIS ANN! Du är underbar! Hoppas du får en bra dag nu fast att du inte är hemma och kan få några presenter:( men som sagt den 27 smäller det, då blir det fetfest hehe och lite annat;) Älskar dig och saknar dig!HURRA HURRA HURRA!!!!



Finns det nån sötare?

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0