Ny Mp3

Äntligen har jag en alldeles egen Mp3. Fick en utav mamma och Ola så himla snälla! Jag blev och är hur glad och tacksam som helst. Kan ni tänka er att jag aldrig ägt någon själv men till och med mamma har en hihi lite komiskt.  Så nu har jag jättebra musik på den. Har några låtar som är favoriter nu!

Topplistan:
1. Apologaize-Timbaland
2. I found you-Axwell feat. Charles salter
3. Ingenting- Kent
4.Stuck on you-Lionel Richi
5. Release me- Laura
6.Giftig-Mange Schmidt & Petter
7.Wordplay- Jason Mraz


Några av de låtar som jag gillar mycket nu!=)

Imorgon är det en ny vecka huu. Fast helgen ska bli så himla kul och Ann ska få sin present på lördag synd att jag inte kan skriva än vad de är. Men Fest ska vi ha här hemma iaf. Sen utgång. Ska köpa mina skor också som bara fanns på din sko i link. hoppas de finns kvar när jag ska köpa dom bara. Skitsnygga enkla svarta stövlar. ska lägga ut en bild.

Helgens händelser:
Vart en jättelugn helg, igår var jag hos Elin och det var såå kul! var där till 23:30 så de blev sent åt pizza såg på tv och prata prata prata=) gick en runda på stan innan också men fann inget intressant. Idag har vi ätit middag hos mamma och innan de så fika vi hos antes föräldra o tog en promenix dit.

Så imorn börjar en ny vecka med mycket träning!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0