Ny helg..

Jaha då är det en ny helg igen och inget bestämt. Tycker att det är så himla skönt faktiskt att inte göra nått.. ska dock träffa Elin som ska bli så kul=) saknat henne massor på jobbet om inte annat.

Ikväll ska jag iaf se idol. Jag tycker att Marie är underbar men likaså Daniel eller vad han heter.. Gillar INTE Amanda hon är såå dryg, varför? Jag menar visst man ska tro på sig själv och det SKA man! Men jag menar Marie och de andra tror också på sig själva men ändå är de ödmjuka.. det är skillnad på att vara kaxig och ha attityd och tro man är mer än nån annan, än att tro på sig själv men ändå inte tro att man är bättre än alla.
Det är min åsikt.

Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

va?? näää Amanda är ju stört skön!! min favvis hha tycker inte hon är dryg hon e bara skön. :)men christoffer är bääääääst :) ses imorron pusss

2007-10-19 @ 22:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0