Mål,träning och saknad

Hmm, har lite bekymmer. Jag har ett mål att må bra att vara lycklig och inte känna på det sättet jag idag gör. Men nu ska jag ju fokusera< på att tänka på vad jag SKA göra eller vad mitt MÅL är, inte tänka det som jag INTE ska göra eller tänka. Jättesvårt. Men jag ska fråga min läkare på måndag men jag vill ju bli bra nu och jämt och för alltid liksom. Det löser sig nog=)

Nu har jag vart och tränat och det var jättekul, Funk och Coore. Och nu är jag alltså helt slut. Det känns också som att träningen kanske tar upp allt nu men samtidigt vill jag ju träna och mår bra av det/bättre men saknar mamma pappa familj syskon och vänner., Och inte minst älsklingen. Visst vi bor ju ihop men just att umgås liksom.
Så nu ska jag iallafall duscha och sova på stört. skiter i att klockan bara är 19:30 skönt ska de bli! Sen somnar jag kanske inte förrän 10:00 ändå säkert. Skulle ringt dig Ann ,men känner att jag är SÅÅÅ seg och behöver sömn och då låter jag nog bara tråkig ändå att prata med så jag ringer dig bästiis imorn=) Hoppas pluggandet inte är FÖR hårt bara gumman!(men du kan alltid ringa vad det än skulle vara för det=)

 Älskar dig och saknar dig , det är såå trist att du är borta men du kommer alltid stå mig såå nära=)

Kommentarer
Postat av: k

hur fixar du volymen i ditt hår !? :)

2007-10-13 @ 22:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0