Lugna puckar

Vad tycker ni? Igår satt jag och tittade och jag tyckte Christoffer var skönast och absolut bäst!Marie var en stor besvikelse. Men daniel och christoffer är jättebra tycker jag.

Nu är Ante iväg och ska köpa frukost, gulligt va? Sen ska jag på stan en svänga med Elin som sagt och jag ska leta reda på ett par skor/stövlar som jag måste ha. Vill ha svarta och de ska vara med klack. Jag var ju inne här på rågummisula och hela den biten;) men jag får se det blir nog några diskreta som alltid funkar!

Usch några är borta från mig och det börjar bli väldigt påtagligt nu.. saknar alla!
Fast jag har vant mig ganska snabbt ändå:) de e ju inte så att ALLA är borta jag menar MalinB, cassandra o Elin är några som jag är sååå lycklig över att ha som vänner!Tack för att ni finns!

Det här blir nog en så lugn helg som möjligt plånboken är inte direkt fet just nu och jag börjar känna att jag håller på att bli sjuk, igen fast i halsen den här gången.. usch jag får inte bli sjuk.. de har jag ju inte råd med!

Fortsatt trevlig helg.

Puss o Kram

 Min älskling tack för att du är min, älskar din du är finast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0