Give it to me!

Finns det nått "råare" än rågummisulan just nu? Tror inte det, inte för mig iallafall. Jag tycker att det är hur coolt som helst och om inte annat.. läckert! Jag älskar detta mode på skorna överhuvudtaget just för tillfället, Rågummi och lack=)



image236



image237
Dom här är ju hur heta som helst och jag bara vill ha ett par! Jag vet att vagabond har båda dessa modeller(lack,rågummisula) men kostar ju hur mycket som helst. Jag skulle kunna tänka mig ett par coola billigare second hand. Vad tycker ni?

Hot or Not?

Kommentarer
Postat av: Administratör

Jag säger hått asså fett najjs asså bah lite mycket att pröjsa men orka bry sejj lixxom.

2007-10-15 @ 18:14:01
URL: http://svengorel.blogg.se
Postat av: elin

nja.. jag gillar det inte så mkt.. de platta var rätt snygga men inte annars.. :) but the taste is like the butt haha pusss miss u

2007-10-15 @ 20:41:43
Postat av: Malin

Tack så mkt! allt är bara bra med mig, lite skoltrött bara ;/ hur är det själv? saknar dig. puss!

2007-10-16 @ 18:25:13
Postat av: Estelle

Hot :)

2007-10-31 @ 22:22:29
URL: http://estelles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0