Crazyday=)

Idag har varit en skitdag! Skum om inte annat=)

*Vaknar stiger upp, fryser.. hittar absolut ingenting att ha på mig... tar till slut nått fult och ser då att klockan rusar iväg.
*Sminkar mig och skall fixa mitt hår. Det går inte alls.. håret är katastrofalt platt och tunnt som ett frimärke.

* Springer ner för trappen ut till spårvagnen. Står och väntar ovanligt länge i södertull tycker jag.. har ju bråttom ÅK tänker jag.. irritationen stiger redan lite.

*Kommer fram till jobbet, kommer upp och klockan är redan prick 07:00 och jag skall vara påloggad då. Hinner inte bre mina mackor eller ta nått kaffe utan går raka vägen och startar upp min dator.

* Kommer fram till arbetsplatsen som är täckt av kataloger(som är de jag jobbat med men intryckta i mitt hörn). Blir irriterad och undrar självklart varför? Fick senare svar på det=)

* Ska logga på mig och fattar inte varför jag inte syns på slingan.. får höra att när jag vart sjuk har de tagit bort mig från slingan då jag bara är extra och alla måste få synas som är fasta... min irritation tar ut sin rätt..

* Jag är så arg att ´jag bara måste prata med chefen och fråga varför? Fick en logisk förklaring och förstod att jag tagit åt mig något alldeles för lätt.

* Får reda på att jag ska ha coaching(som alla ska ha) vilket är bra tyckte jag men ändå ville jag inte att nån ska sitta och lyssna av mig när jag pratar i telefonen. Chefen säger att de är en möjlighet och att jag självklart ska göra detta.. Det brister för mesia mig och jag tjuter inför chefen(skitkul)..

* Pratade sedan med chefen lite tills de kändes bättre(Som ett barn alltså)

*När jag slutat sen och satt mig på bussen petar ett Fyllo mig på axeln och säger HÖGT; "Jag måste bara säga, vad snygg du är". Jag sa tack och avslutade det fort.

* Han fortsätter och frågar om mitt namn och presenterar sig som fyllot Larry och att han fortf tycker jag är snygg... frågar mig om man får säga så...bussen var vi inte ensamma på utan alla hörde.. pinsamt..

* Går äntligen av bussen (bytte vid tidigare hållplats) .. sitter och väntar på spårvagnen, en tjej(snorunge) spottar som jag aldrig sett.. hon börjar fråga mig hur jag kan gå i de där höga skorna? Jag svara att man lär sig.. hon visar hur hon gick en gång när hon lånat en kompis.. medans hon spotta hela tiden..

*Åkte och tränade tills jag nu är hemma..

Helcrazy dag=) haha..


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Larry alltså, det kanske kan va nåt ;)) HAHAHAHAHA
pusss sötis

2007-10-17 @ 22:51:30
Postat av: Alexandra

Naee stackare det låter inte precis som en toppen dag. Men jag håller med elin. Larry kanske vore nått, eller fyllo Larry förlåt mig ;D :D hihi

2007-10-18 @ 01:24:39
URL: http://MySunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0