Coaching


Idag och igår har jag och några till haft telecoaching på jobbet. Jättebra information och superviktiga tankar! För min del så är det jättebra även i min vardag och mitt vardagliga tänkande. Aktivt svarade vi på frågor, diskuterade... vilket resulterade i(och gör alltid) att Thomas och jag kom in i minst 2 HETA diskussioner.. huu=) men vi löste de också såklart.

Nu ska jag träna blev ingenting igår det blev dock matlagning på hög nivå för min del istället. Kanske återkommer jag med ytterligare inlägg ikväll. Kram på er



Outfit:

Outfit

*Tröja svart med knappar, H&M gammal
*Väska-Gucci
*Shorts hm barn svartvit rutiga
*Svarta leggings HM
*Bruna stövlar Ellos

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du har mail:)

2007-10-02 @ 19:37:44
URL: http://cillenl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0