Shopping

Hallå!
Vi har fortf inte tillgång till våran dator. Vi måste ordna det.

I helgen har det varit skönt, ledigt shopping o kalas. Har storshoppat byxor skor kläder! Ska göra hårförlängning i veckan också eftersom jag inte e de minsta nöjd med min korta frisyr.. så de blir långt nu till jul o nyår..

Älsklingen har vart i sthlm sen igår så jag har inte träffat honom på länge.. ska ses nu snart=) saknar honom jämt!
PÅ lördag är det fest.. julfesten med jobbet! WIHOO jag ska gå in fört såå mykt haha.. ne men jag ska inte vara tråkig om man säger så.

Har pratat ut lite me en kompis en av mina närmsta faktiskt o de e skönt, längtar tills vi ses har saknat henne!

så fort jag får datorn så blir det bildspel här på bloggen;) för text är ju helt ointressant.. tycker jag själv hehe.
jaha nehe nu ska jag snart gå.. sitter hos mamma.

nån som har tips om vad man kan ha på sig på nyår??

P&K

Kommentarer
Postat av: slem

men vafan erica, du passar ju asbra i det där korta håret.. det enda kravet på nyårskläder är att det ska glittra som fan//från den extremt modemedvetna :)

2007-11-28 @ 01:37:06
URL: http://slem.blogg.se
Postat av: jess

hon syr, ska höra med henne hur mycket hon tar :) men jag tycker fortfarande inte att du ska!!! :D

2007-12-01 @ 17:34:24
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0