Aa vad trist!

Varan dator ar pa lagning still, inget funkar inte ens svenska alfabetet...

Sa fort de funkar sa kommer jag sjalvklart att borja skriva igen! Jag har fatt fast tjanst iaf pa mitt jobb som ar vart att skriva och ocksa att jag kommit fram till vissa saker som ar bra for mig att bearbeta!
Ann var har i helgen vilket var superkul!! Saknat henne.

Ska till uppsala kanske pa lordag till ann for en shoppingdag ska bli nice! Ajja jag atrekommer for de ar val inte kul att lasa de har va nar man inte har alla bokstaver.. jag kansek far borja skriva on english instead, Bye XX
Flingor

Kommentarer
Postat av: jess

men kära du, du ska ju inte sätta i löshår? det får du inte för mig:D
pascal gjorde, men nu gör natta hon går frisör :)

2007-11-22 @ 21:18:48
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0