Wihoo juhuuu

Idag har det inte vart en alltför rolig dag hittills, det var helt ok på körskolan måste jag säga och intressant men upp tidigt..där i fyra tim sen till mamma för att äta middag och sen hem typ.. Allt detta var förstås trevligt men jag tycker att dagen har gått så fasligt fort!

Malin kommer hit snart iallafall och det ser jag verkligen fram emot love you! så hoppas hon blir kvar ett tag för isåfall blir jag glad.

Mina bilder jag lägger ut på bloggen bara försvinner? varför eller alltså det går inte att titta på dom? Någon som kan och vet.. hojta..

Imorgon är det Antes pappas landställe som får finbesök(ante & jag) alltid roligt!
Vet inte så mycket mer att säga fan börjar bli less på att bilderna inte funkar vill ju visa alla mina fantastiskt bra bilder från otten, Ann, hemma ja allt.. ajja..

En sak har jag också konstaterat och det är att jag är väsktokig.. tyvärr de e ju en svindyr hobby/samling vad ska man ha istället hjälp..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0